Допомогти сайту
Актуально
Досвідчений РІЄЛТОР
м.Бровари та район
тел. (067) 192 52 18
Погода у Броварах
Погода
Авторізація
Календар публікацій
«    Квітень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Наша група у ФБ
08 чер 19:48Актуально


Княжицький переїзд: переваги, проблеми та перспективи мікрорайону


Район Княжицького переїзду – це кілька вулиць приватного сектору, що примикають безпосередньо до залізничного переїзду. Важко уявити собі мікрорайон, який був би настільки «відрізаний від міста». Наразі там мешкає не так вже і багато містян, проте немає сумнівів, що мікрорайон у перспективі буде забудовуватися. Про переваги та проблеми місцевості ми поговорили з активною мешканкою мікрорайону Юлією Молошик.
 
Переваги проживання «вдалині від цивілізації»
 
Родина Юлії Молошик проживає у одному з 3-поверхових таунхаузів, збудованих сумнозвісним забудовником Ігорем Серпокриловим. Однією з переваг мікрорайону Юлія вважає невелику заселеність району: фактично, будинок розташований «серед природного ландшафту». Навесні та влітку тут співають пташки, восени тут відносне чисте повітря: мешканців небагато, отже, і листя палити немає кому. 
Великою перевагою мікрорайону є вдале сполучення … з Києвом, а не з Броварами. По-перше, поруч – електричка, і хоча її графік не завжди оптимальний, у майбутньому, розвиток цього виду транспорту невідворотній, бо він зручний та екологічний. 
По-друге, дуже рятує що поруч Об’їзна дорога на Київ. Якщо залізничний переїзд перекритий, місцеві виїжджають в Бровари через Об’їзну дорогу. Чи пришвидшує виїзд на Об’їзну можливість дістатися Києва, останнім часом це питання спірне: у районі військового містечка всі, хто прямує з Об’їзної, все одне потрапляють у пробку з тими, хто виїжджає з Броварів. Тому поки що близькість до Об’їзної – це перевага, але не факт, що назавжди. Наразі Об’їзну дорогу капітально ремонтують, і це неабияк радує мешканців мікрорайону. 
 
Проблеми мікрорайону
 
Найбільшою проблемою є інфраструктурний занепад, а як бути точніше – відсутність мереж, які є звичними для життя у місті. За Княжицьким переїздом практично немає мереж міського водогону, газових мереж (за винятком кількох вулиць приватного сектору) та міської господарсько-побутової каналізації. Про мережі зливової каналізації можна і не згадувати, а підключитися до електропостачання непросто. Родина Юлії Молошик мешкає у багатоквартирному будинку, в якому кожна квартира має індивідуальне опалення від електрокотла, водопостачання із свердловини, та замість водовідведення – загальний септик на багатоквартирний будинок. 
Про нові будинки по вулиці Княжицької депутати згадувати не люблять, вважаючи, що проблеми мешканців – то відповідальність недоброчесного забудовника. Проте і для тих приватних будинків, що збудовані там 30-40 років тому, інфраструктурні питання далеко ще не вирішені. 
 
Великою «перемогою» останніх років стало будівництво тротуару уздовж вулиці Переяславській шлях: завдяки йому діти безпечно дістаються до школи. На жаль, тротуар спроєктований таким чином, що він не дістався саме багатоповерхових будинків по вул. Княжицької: тому частину шляху люди долають просто по узбіччю серед бур’янів заввишки у зріст людини, по багну або пилюці. Проблему лише поглиблює відсутність сучасного зовнішнього освітлення. 
 
Про проблему підтоплення мікрорайону з іншого боку Княжицького переїзду, ми писали нещодавно: питання стоїть дуже гостро, але його вирішення не вийшло навіть на рівень проєкту.
«Головним болем»  для мешканців стали і менш глобальні проблеми: наприклад,  на розі вулиць Старо-Троїцька та Переяславський шлях тротуари лише з одного боку і потребують ремонту.
Враховуючи постійне підтоплення мікрорайону, без тротуарів ніяк не обійтись

А проблема, яка теж неабияк дошкуляє – це відсутність жодного пішохідного переходу через вул. Переяславський шлях: фактично, школярам перейти вулицю можна лише на залізничному переїзді. 
Незрозуміло, де і як "законно" перейти вулицю

Багато невдоволення викликає вузька стежка замість повноцінного тротуару, яка веде від переїзду до ЗОШ № 6 – вона абсолютно не вміщує усіх, хто нею користується, тож школярі вимушені йти поруч із стежкою по багну. 
Потік пасажирів з електрички та дітей до школи не вміщує вузька стежка замість повноцінного тротуару, який тут був нещодавно
 
Ну, й "стандартним набором» проблем є доступність закладів освіти. У  даному випадку, дуже виручає наявність у мікрорайоні ЗОШ № 6, з садочками все набагато сумніше. Фактично, безальтернативним комунальним садочком для мікрорайону залишається маленький ДНЗ «Зірочка», що на Розвилці, який хронічно перевантажений. Вже відомо, що місто отримало  великий «грант» на реконструкцію цього ДНЗ, а цього року вже надійшла перша субвенція у 3,5 млн грн на виконання робіт. Договір на реконструкцію (фактично – на нове будівництво садочку) укладений нещодавно, 19 травня 2020 р. на суму 36 830,4 тис.грн, скільки років чекати нового садочку, поки що невідомо. 
Окремий «біль» - громадський транспорт. Фактично, мешканці користуються маршруткою, яка йде з с. Княжичі до Розвилці і це єдиний спосіб дістатися міста громадським транспортом. Численні спроби запустити маршрут № 9 із зупинкою у районі Розвилки або Княжицького переїзду були безуспішні. Проте буквально днями розпочав свою роботу маршрут № 7, який має нарешті об’єднати віддалений мікрорайон з іншими частинами міста. 
 
Вулиця  Княжицька: боротьба тривалістю у десятиріччя
 
Здається, неможливо пригадати, мешканці якої вулиці були би настільки активні у спробах домогтися капремонту по своєї вулиці. Системність та наполегливість активістів вулиці заслуговує, принаймні, на повагу. Багато років цим питанням опікується корінний мешканець вулиці Борис Сидоренко. 
Світлана Решетова та Борис Сидоренко: безкінечні діалоги про вулицю Княжицьку

Зусилля активістів та депутатів призвели до того, що у 2018 році був виготовлений проект капремонту вулиці, який пройшов експертизу. Але до капремонту справа не дійшла. Активісти вулиці багато разів відвідували сесії міської ради із своїм питанням, і одним з таких яскравих моментів був їх приход разом з депутатом облради Олегом Іваненком та журналістами 5-го телеканалу восени минулого року
Надписи на плакатах мешканців вулиці красномовні 

Саме тоді була досягнута домовленість, що Олег Іваненко, як депутат облради, посприяє виділенню коштів з обласного бюджету на капремонт вулиці. Як підкреслив під час останньої сесії секретар міської ради Петро Бабич, в обласному бюджеті цього року на капремонт вулиць розподілятиметься сума у близько до 300 млн грн. Місто офіційно подало заявку на включення вулиці Княжицької до переліку вулиць, що потребуватимуть ремонту в першу чергу. А поки що залишається чекати та сподіватися. 
 
Перспективи мікрорайону: масова житлова забудова
 
Протягом 2019 року щонайменше двічі (у лютому та у листопаді) власники земельних паїв за Княжицьким переїздом зверталися у міську раду з проханням внести зміни у детальний план території. Мова йде про власників паїв, що об’єднали їх в один масив площею близько 40 га, а загалом, під забудову там є території площею близько 83 га – це більше, ніж територія забудови ЖК «Скандія». 
Власники паїв просили затвердити зміни у детальний план території, які би дозволяли будувати багатоквартирну житлову забудову, а також садочок, стадіон, заклади охорони здоров’я та комунальні підприємства
Під час останнього розгляду цього питання у листопаді минулого року відбувалися емоційні діалоги між депутатами, зокрема, земельної комісії та чиновниками, під час яких ми дізналися, що потенційні інвестори планують забудову з використанням «локальних очисних споруд». Тобто, без центральної побутової каналізації. Але найбільше депутатів обурило те, що будувати ці споруди вони планують не на власних земельних ділянках, а на …землях комунальної власності. 
Приблизно з таких же планів починалось будівництво ЖК «Скандія», але наразі принаймні 2 будинки  вже підключені до міської господарсько-побутової каналізації. Що свідчить, що розмови про локальні очисні – не більш, ніж розмови. 
Зрозуміло, що власники паїв не відмовляться від реалізації своїх планів – а якщо бути відвертим – уздовж Обїзної дороги є ще кілька потужних ділянок для житлового будівництва. Яким чином та за чий рахунок до цих величезних територій прокладатимуться мережі, та яким чином їх забезпечувати інфраструктурою – питання залишається відкритим. 
 
Повну версію інтерв’ю про проблеми мікрорайону «Княжицький переїзд» можна подивитися тут 
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!



Друзі, сподобалася стаття? Допоможіть нам стати краще.

Допомогти Бромедia

Додати коментар
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
оновити, якщо не видно коду
Введіть код:
Вci новини
Ми у Facebook


Курс валют



Допоможіть нам
Ми повністю незалежне видання.
У нас немає інвесторів і спонсорів. Тому нам дуже потрібна Ваша фінансова підтримка.
Нам допоможе кожна гривня.

Допоможіть нам стати краще.