Допомогти сайту
Актуально
Реклама Бровары
Погода у Броварах
Погода
Авторізація
Календар публікацій
«    Жовтень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Наша група у ФБ
16 вер 17:16Актуально


Тротуари і велодоріжки VS дороги на прикладі вулиці Симоненка


Невеличкий фоторепортаж  про підходи до проєктування доріг, тротуарів та велодоріжок у Броварах. 
 
Цього року «масштабних» будівельних проєктів у Броварах небагато, а об’єктивно найдорожчим тендером року стало будівництво вул. Симоненка за 70 млн грн.  На момент його проведення було зрозуміло, що коштів на виконання робіт у міста немає, а тендер проведений у розрахунку на довготривалу перспективу. 
 
Читайте також: Найдорожчі тендери-2020: хто та які об’єкти будуватиме за бюджетні кошти
 
В підсумку, «масштабне будівництво» тривало кілька днів, і за цей час вдалося збудувати ділянку дороги довжиною приблизно у 100 метрів. 

Початок будівництва дає уяву про ширину проїжджої частини, яка складає не менше 15 метрів. Само перехрестя вулиць Чорновола-Симоненка буде виконано у вигляді кільцевої розв’язки. 
Але навіть невеличка ділянка дороги вже дає уяву про сенс проєктування саме такої ширини проїжджої частини. Тут одразу з’явилась автостоянка, причому навіть у денний час доби. І це ще до того, як навколишні земельні ділянки забудуються багатоповерхівками! 

Але не все так погано. 
В рамках будівництва вулиці Симоненка заплановано будівництво тротуару уздовж вулиці від вул. Чорновола до ЖК «Купава». Важко порахувати, скільки за останні 10 років було скарг та звернень відносно цього об’єкту благоустрою. І ось – звершилось! 

Не знаємо, як вас, але нас дещо засмутила ширина тротуару, яка навряд чи ширше за 1,5 метри. Зверніть увагу на ширину узбіччя між дорогою та тротуаром. Невже на цьому місці КОЛИСЬ буде справжня, а не намальована велодоріжка?! Тому нічим іншим не можна виправдати настільки вузький тротуар! 

Намалювати велодоріжку коштує мільйон. Бо малювати простіше, ніж будувати? 
 
На найближчу сесію виноситься проєкт рішення про зміни до міської програми з облаштування та розвитку вело інфраструктури . Відповідно до цієї програми, на розвиток велоінфраструктури у 2020 році передбачено 1 700,0 тис.грн. Під час засідання комунальної комісії депутати дізнались, що з цієї суми 1 млн грн був перерахований КП «Бровари-Благоустрій» для замовлення проєкту та нанесення розмітки вело доріжок у місті. Також в цю суму входить встановлення знаків (яких поки що у Броварах ніхто не побачив).


Депутатів шокувала ця цифра на тлі того, що нещодавно депутат міської ради Андрій Саук за власні кошти замовляв нанесення розмітки на кількох пішохідних переходах. В підсумку, нанесення розмітки 7-ми переходів за комерційними розцінками обійшлося депутату аж у  … 5 тис грн! 
 
Читайте також: Чому влада та активісти почали наносити розмітку переходів та велодоріжок?
 
Присутня на комісії заступниця начальниці УБЖКГІТ Оксана Семеник зазначила, що 1 млн грн «перерахований на нанесення велодоріжок та встановлення знаків», а скільки фактично витрачено – потрібно робити запит до КП «Бровари-Благоустрій». 
Ну а «на додаток» до цього з програми по велоінфраструкутрі зняли ще 500,0 тис.грн та спрямували їх на ремонт шатрового даху по вул. О. Онікієнка, 16. Тобто, замість планового розвитку велоінфраструкутри обмежились «малюванням» розмітки на окремих вулицях міста, а вагому частину фінансування «традиційно» вилучили з програми. 
 
Враховуючи підходи до інфраструктури у Броварах, послідовність дій наступна: з початку будуємо проїжджу частину. Потім, років за 5-10 – вузенький тротуар. Ну й колись у невизначеному майбутньому – вело доріжку, зовнішнє освітлення, зупинки громадського транспорту і – якщо пощастить – газон. Без дерев, кущів та квітів. 
Ну а замість цього всього дешевше та простіше встановити ось що.

А вас влаштовують такі підходи до розвитку  дорожньої інфраструктури у Броварах? 


Ангеліна Козлова 
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!



Друзі, сподобалася стаття? Допоможіть нам стати краще.

Допомогти Бромедia

Додати коментар
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
оновити, якщо не видно коду
Введіть код:
Вci новини
Ми у Facebook


Курс валют



Допоможіть нам
Ми повністю незалежне видання.
У нас немає інвесторів і спонсорів. Тому нам дуже потрібна Ваша фінансова підтримка.
Нам допоможе кожна гривня.

Допоможіть нам стати краще.