Допомогти сайту
Актуально
Досвідчений РІЄЛТОР
м.Бровари та район
тел. (067) 192 52 18
Погода у Броварах
Погода
Авторізація
Календар публікацій
«    Березень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Наша група у ФБ
14 травня 15:45Новини


Відновлення регулярного пасажирського сполучення відбудеться в три етапи. Коли та як діставатимемося на роботу в Київ?

Останнім часом найбільш обговорювана тема у ЗМІ та соцмережах – етапи пом’якшення карантину. Але заходи, дозволені в рамках одного етапу пом’якшення, неможливі без наступного, зокрема, відновлення роботи громадського транспорту. І навіть більш того: відновлення роботи приміських маршруток не має сенсу без відновлення метро. Чиновники вкотре запевняють: все відбуватиметься поетапно, кожен етап розрахований не менш, ніж на 10 днів та з урахуванням епідеміологічної ситуації в регіоні. Але на повноцінний запуск сполучення "Бровари-Київ-метро" раніше червня надій мало. 
 
Після того, як Уряд  запровадив черговий етап пом’якшення карантину з 11 травня, зокрема, дозволив працювати салонам та магазинам, для багатьох дуже гостро постало питання: як дістатися до роботи? За час карантину безліч підприємств налаштувалися або на дистанційну роботу співробітників, або на корпоративну развозку. Але зрозуміло, що потреба у громадському транспорті величезна і нікуди не поділася. У своєму  дописі від 11 травня Уляна Супрун пише, що в жодній країні світу, навіть із суттєвою кількістю захворювань, метро не зупиняли. Також досвідчений лікар надає посилання на спеціально розроблені заходи, як зробити транспорт безпечним та пропонує підписати  петицію до Київської влади щодо встановлення в метро антисептиків для гігієни рук.   
 
Урядовці вже неодноразово підкреслювали, що скасування карантинних обмежень відбуватиметься по регіонах нерівномірно, з урахуванням епідеміологічного стану конкретного міста або регіону. Тому, головний санітарний лікар Віктор Ляшко пояснив, чому метро в Києві, Харкові та Дніпрі не відкриється одночасно. В етері Українського радіо чиновник передбачив, що відкриття метро відбудеться на початку червня, а саме питання розглядатиметься разом з міністерствами економіки та інфраструктури. При цьому мер Києва Віталій Кличко 13 травня звернувся до Кабміну з пропозицією відкрити метро в Києві 25 травня, а того ж дня перед Кабміном кількасот мітингувальників також вимагали відновлення робот транспорту.
 
В підсумку, міністр інфраструктури Владислав Кріклій сьогодні презентував  три етапи запуску громадського транспорту. Чиновник повідомив, що до кінця тижня узгодить з МОЗ точні дати етапів, щоб люди могли дістатися до роботи, але з мінімальним ризиком заразитися та захворіти. 
 
Перший етап передбачає запуск міського транспорту (крім маршрутних таксі) та приміського транспорту в межах одного району. Також передбачений запуск внутрішніх авіаперельотів та частковий запуск залізниці: курсування до 50% електричок в години пік та запуск 42 пар поїздів дальнього сполучення в категорії «Інтерсіті» та «Нічний експрес».  
 
На другому етапі дозволять міжобласні та міжнародні автоперевезення, усі електрички та усі пасажирські поїзди, крім сезонних.  
 
На третьому етапі  відкриють міжнародне авіа- та залізничне сполучення та сезонні поїзди. 

Зрозуміло, що усі пасажири будь-якого виду транспорту зобов’язані використовувати засоби індивідуального захисту , а перевізники – проводити дезінфекцію приміщень вокзалів, аеропортів та транспортного складу, а також проводити температурний скринінг пасажирів. 
Етапи (з конкретними датами) визначатимуть разом з МОЗ. Втім, вже зрозуміло, що найбільш значущим для населення є запровадження першого етапу - відновлення роботи транспорту, яким можна дістатися на роботу. 
 
А ось кількість пасажирів у транспорті буде обмежена кількістю місць для сидіння
 
У той же час, міністр інфраструктури  висловився проти відкриття метро у Києві 25 травня: на думку чиновника, якщо запускати метро, то у «повноцінному режимі», а наразі епідеміологічна ситуація в місті не сприяє цьому. 
 
А що у Броварах? 
 
Наразі діють лише внутрішньо міські маршрути № 2,3, 5, 9 і 10, які, до речі, під час карантину почали краще дотримуватися графіків. А рішенням виконкому від 24 березня перевізникам навіть змінили порядок відшкодування сум на перевезення пільгових категорій населення, позаяк перевезення «до 10 осіб» були збитковими для перевізників. За розпорядженням  міського голови від 22 березня, яке чинне і досі, громадський транспорт є доступним лише для людей з спеціальними перепустками (працівників  підприємств та установ «критичної інфраструктури»). 
 
Зрозуміло, що перевізники несуть збитки, а час вимушено простою використовують для «відновлення транспортних засобів». Більшість перевізників, як і їх пасажири, з нетерпінням очікують закінчення карантину. Втім, якщо деякий час діятимуть обмеження щодо кількості пасажирів тільки місцями для сидіння, початок роботи може принести перевізникам не прибутки, а збитки. А головне – кількість пасажирів за маршрутом «Бровари-Київ» залежатиме в першу чергу від відкриття метро, тому що левова частина все одне потребує цього виду транспорту. 
Таким чином, найвірогідніший сценарій відновлення приміського пасажирського перевезення Бровари-Київ відбудеться наступним чином: частково – після 22 травня, а повноцінно – з відкриттям метро на початку червня цього року

Міністр охорони здоровя Максим Степанов  на своєму брифінгу 14 травня повідомив, що Київ залишається регіоном, в якому за останню добу зареєстровано найбільшу кількість нових випадків зараження коронавірусом - 52. 
 
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!



Друзі, сподобалася стаття? Допоможіть нам стати краще.

Допомогти Бромедia

Додати коментар
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
оновити, якщо не видно коду
Введіть код:
Вci новини
Ми у Facebook


Курс валют



Допоможіть нам
Ми повністю незалежне видання.
У нас немає інвесторів і спонсорів. Тому нам дуже потрібна Ваша фінансова підтримка.
Нам допоможе кожна гривня.

Допоможіть нам стати краще.