Допомогти сайту
Актуально
Місце для Вашої реклами
Погода у Броварах
Погода
Авторізація
Календар публікацій
«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наша група у ФБ
23 чер 16:50Актуально


Готується конкурс на маршрути № 4 і 7. Чи запрацюють маршрути?


Виконком визначився з датами, коли відбудеться конкурс на нові міські маршрути № 4 і 7. Що відомо про самі маршрути та про деякі подробиці конкурсу читайте у матеріалі. 
 
Одразу три рішення виконкому від 23 червня 2020 р. стосувались  підготовки до проведення конкурсу. 
 
Одним з рішень виконком змінив назви зупинок. Зокрема, зупинка по вул. Шевченка «Нова поліклініка» змінено на «Поліклініка». Назва зупинки по вул. Онікієнка «Кладовище» змінено на «Асфальтний завод»
Як прокоментував зміну назв міський голова,
«відкривати новий маршрут з кінцевими зупинками: «Поліклініка – Кладовище» буде трохи неправильним»
Тому назви кінцевих зупинок було змінено. 
 
Наступним рішенням внесені зміни у перелік міських маршрутів м. Бровари. До чинних нині маршрутів № 2,3,5,9,10 додано маршрути № 4 і № 7. 
 
Маршрут № 4: Поліклініка - вул. Шевченка - вул. Київська - вул. Короленка - вул. Бандери Степана (Залізничний вокзал) - вул. Бандери Степана - вул. Онікієнка Олега - Асфальтний завод;
Зворотній напрямок: Асфальтний завод - вул. Онікієнка Олега - вул. Бандери Степана (Залізничний вокзал) - вул. Бандери Степана - вул. Короленка - вул. Київська - вул. Шевченка - Поліклініка.
Маршрут № 4

Саме цей маршрут повинен вирішити проблеми, які виникли у маршруту № 701 (327) після запуску 706 маршруту: в районі нового кладовища різко погіршилось транспортне сполучення з іншими районами міста. А тепер ще є можливість сполучення району з центром міста. 
 
Маргрут № 7  Магазин «Каштан» - вул. Кобзарська - вул. Ярослава Мудрого - вул. Грушевського Михайла - вул. Героїв Небесної Сотні - вул. Гагаріна - вул. Київська - вул. Короленка - бульвар Незалежності- Алюмінієвий завод;
Зворотній напрямок: Алюмінієвий завод - бульвар Незалежності - вул. Короленка - вул. Київська - вул. Гагаріна - вул. Героїв Небесної Сотні - вул. Грушевського Михайла - вул. Ярослава Мудрого - вул. Кобзарська-Магазин «Каштан»


Маршрут № 7
 
Саме цей маршрут може стати "рятівним" для мешканців району Княжицького переїзду, Розвилки, а також надасть можливість з центру міста дістатися до дитячої поліклініки. 
Раніше місцеві ЗМІ повідомляли про "тестування маршрутів" перевізниками міста. Попередній вердикт: пасажири є, маршрути мають працювати 

Конкурс на  кожен маршрут відбудеться окремо, дати конкурсу визначені. 
Конкурс по маршруту № 4   відбудеться 28.07.2020 р. о 14-00 у малому залі виконкому. 
Конкурс на маршрут № 7 відбудеться 11.08.2020 р. о 14-00 у малому залі виконкому. 
 
За умовами конкурсу, на маршруті має працювати по 2 транспортних засоби, а інтервал руху складатиме для маршруту № 4 – 35 хвилин, для маршруту № 7 – 30 хвилин. Тобто, «інтервал руху» схожий на маршрут № 9. У вихідні маршрут працюватиме за окремим графіком. 

Також окремим рішенням зазначено обов’язковість підключення нових маршрутів до єдиної міської системи моніторингу пасажирського транспорту, запровадженому у Броварах ТОВ "Дозор Україна": усі автобуси мають бути обладнані GPS системами. Тобто, доволі великий інтервал руху по цим маршрутам дещо компенсується можливістю спостерігати у смартфоні де саме зараз знаходиться автобус. 
 
Чи виконають маршрути свою функцію? 
 
Запуск нових маршрутів відбувся після аналізу численних скарг від мешканців міста на неможливість пересування містом під час карантину. Саме під час карантину раптово «з'ясувалось», що чимало районів міста взагалі відрізані від центру міста та один від одного. Тобто, загострилась давня проблема: маршрути у Броварах розроблялись «за царя Тимка», вже давно виросли нові райони та квартали, але існуючи маршрути жодним чином не охоплювали населення цілих районів. Також є райони, які «традиційно» були відрізані від міста, на кшталт району Княжицького переїзду. 
 
Але дуже гострим залишається питання: хто та яким чином має розробляти маршрути? 

Де-факто, маршрути наразі розробляє УБЖКГІТ, в якому є відділ, що займається транспортними проблемами. Але проблема полягає у тому, що сучасний транспорт – це складна система, функції якої виходять далеко за межі «якось дістатися з точки А у точку Б». Місто насправді демонструє шалений приріст мешканців, тому система транспорту теж має оперативно враховувати ці процеси. Тому більшість сучасних міст давно вже зрозуміли, що це питання має вирішуватиметься професіоналами на підставі математичних транспортних моделей. Саме ці моделі мають врахувати хто, куди, коли та з якою метою іде та повертається. 

Окрім зручності для пасажирів, маршрут має враховувати такий фактор, як «комерційна привабливість» для перевізника. Щонайменше 10 разів за останні 5 років відбувались спроби запустити маршрут № 9. При цьому, ще й сам маршрут декілька разів змінював «напрямки маршруту». Про те, чому маршрут є не надто рентабельним, власник маршруту приватний підприємець Володимир Мохонько  чесно визнав у інтерв’ю виданню Трибуна-Бровари.
Щодо нових маршрутів, то на одному з останніх засідань бюджетної комісії, голова комісії та за сумісництвом місцевий перевізник Володимир Білокінь зауважив начальниці УБЖКГІТ Світлані Решетовій, що нові розроблені маршрути «точно будуть не рентабельними». Також перевізник закликав при розробленні маршрутів «обов'язково збирати наради з перевізниками» та намагатися знайти оптимальний варіант маршруту».    
 
На комплексному підході до розроблення маршрутів також  наголошували активісти з ГО «Громадський автобус», яким належить ідея встановлення на зупинках міста спеціальних табличок з розкладом руху міських автобусів. Самі ж перевізники вже багато років наголошують, що тариф у 5,5 грн є нерентабельним, а також тариф вже кілька років не переглядався та не коригувався на коефіцієнт інфляції. Тривалий карантин лише поглибив фінансові проблеми перевізників, позаяк діяло обмеження на кількість пасажирів у салоні автобусу. 
Тому особливо бажаючих працювати на міських маршрутах не було і не передбачається. Та й інтервал руху у 30-35 хвилин (за умови, що усі автобуси справні а водії не захворіли) теж не усіх пасажирів задовольняє. Отже, чи стане відповіддю на усі ці питання запуск нових маршрутів – побачимо вже у серпні. Якщо знайдуться бажаючи виконувати пасажирські перевезення у Броварах. 
Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!



Друзі, сподобалася стаття? Допоможіть нам стати краще.

Допомогти Бромедia

Додати коментар
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail:
Код:
оновити, якщо не видно коду
Введіть код:
Вci новини
Ми у Facebook


Курс валют



Допоможіть нам
Ми повністю незалежне видання.
У нас немає інвесторів і спонсорів. Тому нам дуже потрібна Ваша фінансова підтримка.
Нам допоможе кожна гривня.

Допоможіть нам стати краще.

Допомогти